Informacje podstawowe
  • Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
  • Kod imprezy: FTR 129210/11
  • Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
  • Cena za 1 os. 1024 PLN
  • Teraz taniej, oszczędzasz 6%
  • Cena regularna za 1 os.: 1094 PLN
  • Rodzaj transportu: Samolot
  • Wylot z: Warszawa
  • Długość oferty: 7 dni
  • Room Only
Rezerwacja imprezy
Udostępnij
Opis oferty
CITRUS PARK HOTEL
Kategoria
Hotel butikowy
Region
Antalya
Opis
Kameralny hotel z basenem oferuje komfortowo urządzone pokoje. Obiekt znajduje się niedaleko centrum Antalyi, co z pewnością ucieszy wszystkich tych, którzy szukają wrażeń i pragną poznać liczne atrakcje, jakie ma do zaoferowania to miasto.
Hotel
Brak informacji
Lokalizacja
2 km od centrum Antalyi, 20 km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 1200 m2.
Kategoria organizatora
Hotel butikowy
Kategoria lokalna
Hotel butikowy
Opis hotelu
Brak informacji
Data otwarcia
2013 r. Odnowiony w 2020 r.
Na terenie hotelu: restauracja, room service (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis
Interne
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
100 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży ulicą.
Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku głównym:(liczba pięter: 6, liczba wind: 2)
Typy pokoi:
- pokoje superior dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)
- pokoje standardowe dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)
- garden room dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
- pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja centralna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)
Wyżywienie
- restauracja główna, cukiernia
Bez wyżywienia
Brak informacji
Śniadanie
- śniadanie (08:00-10:30) serwowane w restauracji głównej
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK, BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 4 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - W PRZYPADKU WźTPLIWOŚCI GOŚĆ KIEROWANY JEST DO AMBULATORIUM. HOTEL BADA LEKARZA. W RAZIE KONIECZNOŚCI GOŚĆ PRZEBYWA NA KWARANTANNIE W SZPITALU BźDŹ W IZOLATCE
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - W IZOLATKACH POD OKIEM LEKARZA ZOSTANź STWORZONE ODPOWIEDNIE WARUNKI KWARANTANNY. O WSZYSTKIE POTRZEBY GOŚCI ZADBA WCZEŚNIEJ USTALONY PERSONEL
- Czy hotel pokrywa dodatkowy koszt pobytu z powodu kwarantanny? - TAK
Aktualizacja opisu
09.03.2021 13:10
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
Udostępnij
Położenie