Informacje podstawowe
  • Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
  • Kod imprezy: FTR 125554/11
  • Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
  • Cena za 1 os. 1253 PLN
  • Rodzaj transportu: Samolot
  • Wylot z: Katowice
  • Długość oferty: 3 dni
  • All Inclusive
Rezerwacja imprezy
Udostępnij
Opis oferty
SIDE ROYAL PARADISE
Kategoria
4*
Region
Side
Opis
Hotel z nowoczesną architekturą i wieloma ciekawymi miejscami czekającymi na odkrycie, oferuje swoim Gościom przyjemną przestrzeń i komfortowy wypoczynek podczas wakacyjnego pobytu.
Hotel
Brak informacji
Lokalizacja
3 km od centrum Side, 100 m od Kumkoy, 60 km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 14000 m2.
Kategoria organizatora
4*
Kategoria lokalna
4*
Opis hotelu
Brak informacji
Data otwarcia
2008 r. Odnowiony w 2013 r.
Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (3), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen odkryty, zjeżdżalnie wodne dla dzieci (3).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis
Interne
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
Plaża
350 m od hotelu, prywatna, piaszczysta, 100 m długości, dojście do plaży promenadą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy.Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 5, liczba wind: 3)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe z balkonem dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje ekonomiczne bez balkonu dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)
- pokoje ekonomiczne z balkonem dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne 1 bedroom dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne 2 bedrooms dla max. 4 os.: 2 sypialnie, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna (płatna, ), sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balko
Wyżywienie
- restauracja główna, restauracje a la carte (2), bary (3)
All Inclusive
(10:00-00:00)
- śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (23:00-00:00) w restauracji głównej
- przekąski (14:00-15:00), podwieczorek (15:00-16:00) w barze z przekąskami
- lody
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
Restauracje a la carte
- jedna wizyta w trakcie pobytu w wybranej restauracji gratis, wymagana rezerwacja.
- turecka, włoska
Z myślą o dzieciach
- brodzik
- zjeżdżalnie wodne dla dzieci (3)
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- menu dla dzieci w restauracji
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
Aktywnie i animacyjnie
Brak informacji
W cenie
- tenis stołowy
- rzutki
- siatkówka plażowa
- aerobik
- siłownia
- animacje w nocy, w dzień
- sauna
Płatne
- bilard
- centrum SPA
- masaż
- dyskoteka
- salon piękności
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 100 GOŚCI NA 70 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE, ROZPAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-12:00, 14:00-16:00)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - NIE
- Czy mini klub jest czynny? - NIE
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIźGU DNIA I WIECZOREM)
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - HOTEL MA PRZYGOTOWANE POKOJE PRZEZNACZONE NA IZOLATKI
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - GOŚĆ W IZOLATCE ZOSTANIE OBJĘTY OPIEKź LEKARSKź
Aktualizacja opisu
16.03.2021 15:44
Usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Disco
Siłownia
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Zjeżdżalnie
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Udostępnij
Położenie