Informacje podstawowe
  • Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
  • Kod imprezy: FTR 129093/11
  • Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
  • Cena za 1 os. 1246 PLN
  • Teraz taniej, oszczędzasz 4%
  • Cena regularna za 1 os.: 1297 PLN
  • Rodzaj transportu: Samolot
  • Wylot z: Katowice
  • Długość oferty: 3 dni
  • Bed&Breakfast
Rezerwacja imprezy
Udostępnij
Opis oferty
ELIADA HOTEL
Kategoria
Hotel butikowy
Region
Kusadasi
Hotel
Brak informacji
Lokalizacja
Brak informacji
Kategoria organizatora
Kusadasi, 2 km od Kadinlar Denizi, 75 km od lotniska w Adnan Menderes-ADB. Hotel usytuowany na powierzchni: 800 m2.
Kategoria lokalna
Hotel butikowy
Opis hotelu
Hotel butikowy
Data otwarcia
Brak informacji
Rabaty i zniżki
Odnowiony w 2019 r.
Na terenie hotelu: restauracja/bar, room service (płatny), basen odkryty.
Interne
1. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis
Plaża
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Pokoje
2 km od hotelu.
Wyżywienie
Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 3, liczba wind: 0)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)
- pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)
Śniadanie
- restauracja główna/a la carte/ba
Śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (08:00-11:00) w restauracji MOOD
Dodatkowe informacje
- śniadanie (08:00-11:00), kolacja (17:00-00:00) serwowane w restauracji MOOD
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- "Mood" międzynarodowa"
Aktualizacja opisu
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (24H)
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATź)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 8 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE, ROZPAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
Usługi dostępne w hotelu
28.10.2020 13:14
Udostępnij
Położenie