Informacje podstawowe
  • Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
  • Kod imprezy: FTR 150602/11
  • Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
  • Cena za 1 os. 1179 PLN
  • Rodzaj transportu: Samolot
  • Wylot z: Warszawa
  • Długość oferty: 3 dni
  • All Inclusive
Rezerwacja imprezy
Udostępnij
Opis oferty
GRAND SEKER HOTEL
Kategoria
5*
Region
Side
Opis
Świetny wybór zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i dla par. Hotel zapewnia wiele udogodnień i atrakcji, takich jak wygodne pokoje, duże baseny i zjeżdżalnie wodne oraz wyjątkowa piaszczysta plaża w odległości ok. 300 m. To tylko wybrane z przygotowanych dla Gości rozrywek, dzięki którym wakacje tu spędzone będą niezapomniane.
Hotel
Brak informacji
Lokalizacja
8 km od centrum Side, 3 km od Kumkoy, 65 km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 21000 m2.
Kategoria organizatora
5*
Kategoria lokalna
4*
Opis hotelu
Brak informacji
Data otwarcia
2000 r. Odnowiony w 2020 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen kryty, baseny odkryte (2), 2 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i 2 dla dzieci (działają w godzinach 10:30-11:30, 14:30-16:00).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis
Interne
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
- Wi-Fi w pokojach płatne
- Wi-Fi w hotelu płatne
Plaża
300 m od hotelu, prywatna, piaszczysta, 300 m długości, dojście do plaży ulicą.Bezpłatne: parasole, leżaki, bar na plaży, płatne: ręczniki plażowe.
Pokoje
Zlokalizowane są w 7 budynkach:
- 2 budynki główne (liczba pięter: 4, liczba wind: 2)
- 5 aneksów (liczba pięter: 4, liczba wind: 5)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje ekonomiczne dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)
- pokoje child friendly dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balko
Wyżywienie
- restauracja główna, bar, cukiernia
All Inclusive
(10:00-00:00)
- śniadanie (07:45-09:59), obiad (12:30-13:59), kolacja (18:30-20:59), późny posiłek (21:00-23:59) w restauracji głównej
- przekąski (13:00-15:59), podwieczorek (17:00-15:59) w wyznaczonym barze
- wybrane napoje bezalkoholowe i alkoholowe, wybrane alkohole importowane
Z myślą o dzieciach
- brodziki (3)
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
Aktywnie i animacyjnie
Brak informacji
W cenie
- tenis stołowy
- rzutki
- koszykówka
- siłownia
- animacje w nocy, w dzień
- sauna
Płatne
- kort do tenisa ziemnego
- oświetlenie kortów
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- bilard
- centrum SPA
- masaż
- salon piękności
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, )
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 2000 M2 MAX 300 LICZBA GOŚCI
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (ZA OPŁATź, INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:30-11:30, 14:30-16:00)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - NIE
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIźGU DNIA I WIECZOREM)
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Gość musi przejść test, poczekać w pokoju kwarantanny, do momentu otrzymania wyniku
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - W okresie kwarantanny Gość może przebywać w izolatce w hotelu. Pobierana jest dodatkowa opłata za poby
Aktualizacja opisu
08.03.2021 16:13
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Zjeżdżalnie
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Udostępnij