Informacje podstawowe
  • Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
  • Kod imprezy: FTR 58407/11
  • Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
  • Cena za 1 os. 1236 PLN
  • Teraz taniej, oszczędzasz -1%
  • Cena regularna za 1 os.: 1223 PLN
  • Rodzaj transportu: Samolot
  • Wylot z: Katowice
  • Długość oferty: 3 dni
  • Bed&Breakfast
Rezerwacja imprezy
Udostępnij
Opis oferty
MARTI BEACH HOTEL
Kategoria
4*
Region
Kusadasi
Opis
Hotel oferujący pokoje z widokiem na morze, niedawno odnowiony. Polecany parom i grupom przyjaciół.
Hotel
Brak informacji
Lokalizacja
4 km od centrum Kusadasi, 80 km od lotniska w Adnan Menderes-ADB. Hotel usytuowany na powierzchni: 6000 m2.
Kategoria organizatora
4*
Kategoria lokalna
4*
Opis hotelu
Brak informacji
Data otwarcia
1967 r. Odnowiony w 2019 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny).
Interne
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysta, 200 m długości.Bezpłatne: parasole, leżaki, płatne: bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w budynku głównym:(liczba pięter: 5, liczba wind: 1)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje promo dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balko
Wyżywienie
- restauracja główna, ba
Śniadanie
- śniadanie (07:00-10:00)
Śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (19:00-21:00)
Aktywnie i animacyjnie
Brak informacji
Płatne
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- masaż
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK, BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
- Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKź
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK, NA ŻYCZENIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 100 GOŚCI NA 200 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, SAMOOBSŁUGA
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - GOŚĆ WYKAZUJźCY OBJAWY COVID-19 ZABIERANY JEST DO IZOLATKI, ZESPÓŁ DS. ZDROWIA ZOSTAJE POWIADOMIONY
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - GOŚĆ ZABIERANY JEST DO IZOLATKI. ORGANIZACJE OPIEKI ZDROWOTNEJ Sź POWIADAMIANE. KONIECZNA JEST TEŻ KONTROLA PROWADZONA PRZEZ INSYTUCJĘ ZDROWIA
Aktualizacja opisu
26.11.2020 17:44
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
SPA
Serwis plażowy
Sporty wodne
Udostępnij
Położenie