Informacje podstawowe
  • Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
  • Kod imprezy: FTR 25827/21
  • Biuro podróży: Best Reisen
  • Cena za 1 os. 767 PLN
  • Rodzaj transportu: Samolot
  • Wylot z: Kraków
  • Długość oferty: 3 dni
  • Śniadania
Rezerwacja imprezy
Udostępnij
Opis oferty
Tia Maria
Naszym zdaniem
5-piętrowy hotel zbudowany w 2006 r., odnowiony w 2012r., usytuowany w pobliżu centrum, standardowo wyposażony.
Położenie
Ok. 400 m od piaszczystej plaży (przejście przez ulicę, serwis plażowy płatny) z łagodnym zejściem do morza, kilometr od centrum Słonecznego Brzegu, 36 km od lotniska w Burgas. W sąsiedztwie znajduje się przystanek autobusowy.
Wyposażenie
Lobby z całodobową recepcją (odpłatne sejfy), bezprzewodowym Internetem i barem z niewielkim tarasem, restauracja główna, kantor wymiany walut, sklep, pralnia. 
Pokoje
130 pokoi dwuosobowych z możliwością dostawki, łazienka (prysznic, suszarka do włosów, WC), telefon, tv sat, balkon.
Wyżywienie
BB - Śniadania w formie bufetów.
HB - Śniadania i obiadokolacje w formie bufetów. Napoje dodatkowo płatne.
All Inclusive - Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów. Lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe serwowane w lobby barze w godzinach 10:00-22:00, przekąski w godzinach 15:00-17:00.
Sport i rozrywka
Basen z tarasem słonecznym, sporty wodne oferowane przez lokalne agencje. Nie ma animacji. 
Dla dzieci
Brodzik zintegrowany z basenem, odpłatne łóżeczka niemowlęce.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Aktualizacje covid - 19

Informacje o lotach liniami enter air / lot polish airlines / wizzair / ryanair

Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:
jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
Bagaż rejestrowany za dopłatą:
 - bagaż rejestrowany 23kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) - cena 250PLN/sztuka
W przypadku rejsów z oznaczeniem c" (przykład LO8587c) bagaż rejestrowany 23 kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) wliczony jest w cenę przelotu.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
///
Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).    Bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane ceny za bagaż w dwie strony)
Katowice
- 10 kg w cenie 320 PLN/sztuka
- 20 kg w cenie 440 PLN/sztuka
- 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka
Poznań
- 10 kg w cenie 380 PLN/sztuka
- 20 kg w cenie 570 PLN/sztuka
- 32 kg w cenie 760 PLN/sztuka
Warszawa
- 10 kg w cenie 330 PLN/sztuka
- 20 kg w cenie 450 PLN/sztuka
- 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka
Wrocław
- 10 kg w cenie 350 PLN/sztuka
- 20 kg w cenie 530 PLN/sztuka
- 32 kg w cenie 720 PLN/sztuka
WIZZ Priority w cenie 120 PLN/osoba w dwie strony
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
///
Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   
 Bagaż rejestrowany za (podane ceny za bagaż w dwie strony):
- 10 kg (55x40x20cm) w cenie 160 PLN/sztuka
- 20 kg (119x119x81cm) w cenie 270 PLN/sztuka
Pierwszeństwo wejścia na pokład - 70zł/osoba
Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.
Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji może wiązać się z wyższą cenami.
///
Enter Air
W przypadku przelotów liniami Enter Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Przelot oparty jest o dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się przy założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach/dowodach ososbistych). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Bułgarii z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
Warunki wjazdu do kraju
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ,  przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ Środki bezpieczeństwa przeciwko Covid-19 na zalecenie i wymagania Ministerstwa Zdrowia Bułgarii
Jak zawsze, bezpieczeństwo naszych gości i współpracowników pozostaje naszym najwyższym priorytetem.
Bardzo poważnie podchodzimy do standardów higieny i czystości i aktywnie wdrażamy dodatkowe procedury i środki higieny.
Dokładamy wszelkich starań, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się Covid-19. Prosimy, aby nasi goście zrobili to samo i postępowali zgodnie z wytycznymi opieki zdrowotnej.
Środki podejmowane w celu zapewnienia bezpieczeństwa gości i personelu
Ą Higiena rąk: Właściwe i częste mycie rąk jest niezbędne, aby pomóc w walce z rozprzestrzenianiem się wirusów.
Podczas codziennych spotkań naszemu zespołowi przypomina się, że czystość zaczyna się od tego prostego czynu. Jest to ważne dla ich zdrowia i zdrowia naszych gości.
Ą Plakaty w toaletach publicznych informujące o dobrej higienie rąk
Ą Wszystkie wspólne obszary i toalety kompleksu są regularnie czyszczone i dezynfekowane i wentylowane.
Ą Przy wejściach do budynków, recepcji i basenu umieściliśmy środki do dezynfekcji rąk.
Ą Dodatkowe czyszczenie miejsc publicznych i często dotykanych powierzchni (klamki / recepcja / przyciski windy) - przy użyciu produktów skutecznie zabijających wirusy.
Ą Bielizna pościelowa prana w wyższej temperaturze.
Ą Dla wspólnego bezpieczeństwa umieściliśmy szkło ochronne na recepcji.
Ą Zameldowanie odbywa się indywidualnie, przy ograniczonej liczbie osób z jednej rezerwacji, przy maksymalnym ograniczeniu liczby procedur.
Ą Używamy znakowania podłogi, aby zapewnić bezpieczną odległość między ludźmi, jeśli powstanie duża grupa ludzi, niektórzy z nich zostaną poproszeni o poczekanie na zewnątrz.
Ą Podczas meldowania się goście mogą wybrać, czy personel hotelu może wejść do pokoju. Jeśli zrezygnują z tego, będą to standardowe usługi codziennej konserwacji
wykonywane przez pozostawienie czystych ręczników i kosmetyków przed pokojem, starannie zapakowanych w
torby sanitarne.
Ą Regularna dezynfekcja wszystkich kluczy do pokojów i terminali płatniczych.
Ą W punktach płatności preferowane są karty zbliżeniowe.
Ą Na basenie leżaki zostaną umieszczone w bezpiecznej odległości od siebie.
Ą Pokoje gościnne: Protokoły czyszczenia i dezynfekcji w celu czyszczenia pomieszczeń po wymeldowaniu gości i przed przybyciem następnego gościa.Ą Każdy pracownik wykonuje swoje obowiązki w rękawiczkach jednorazowych oraz, zgodnie z wymogami, w masce lub hełmie ochronnym, w częściach obiektu, w których odbywa się bezpośredni kontakt z gościem.
Działania w podejrzanych sprawach COVID-19
Jak postępować z gośćmi, którzy wykazują objawy związane z wirusem:
* Wyślemy gości hotelowych do ich pokoi, izolacja od innych osób przebywających w hotelu
* Wezwanie lekarza lub karetki pogotowia, który podejmie niezbędne środkiKażdy ze środków opisanych powyżej może zostać odpowiednio zmieniony zgodnie z instrukcjami Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Turystyki.
Udostępnij