Informacje podstawowe
  • Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
  • Kod imprezy: FTR 102799/11
  • Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
  • Cena za 1 os. 1242 PLN
  • Rodzaj transportu: Samolot
  • Wylot z: Katowice
  • Długość oferty: 3 dni
  • All Inclusive
Rezerwacja imprezy
Udostępnij
Opis oferty
KLEOPATRA LIFE HOTEL
Kategoria
4*
Region
Alanya
Opis
Hotel znajduje się zaledwie 30 metrów od światowej sławy plaży Kleopatra w Alanyi i zaledwie 2 km od centrum miasta. Lokalizacja ta sprzyja zarówno nocnej rozrywce, jak i wakacyjnemu odpoczynkowi.
Hotel
Brak informacji
Lokalizacja
1 km od centrum Alanyi, 50 km od lotniska w Gazipasa-GZP. Hotel usytuowany na powierzchni: 2200 m2.
Kategoria organizatora
4*
Kategoria lokalna
4*
Opis hotelu
Brak informacji
Data otwarcia
1996 r. Odnowiony w 2015 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen odkryty.Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis
Interne
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
Plaża
30 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży ulicą.Płatne: parasole, leżaki.
Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 6, liczba wind: 2)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balko
Wyżywienie
- restauracja główna, bar
All Inclusive
(10:00-23:00)
- śniadanie (07:30-09:30), późne śniadanie (09:30-10:00), obiad (12:30-14:00), podwieczorek (16:00-17:00), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (23:00-23:30) serwowane w restauracji głównej
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Z myślą o dzieciach
- brodzik
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
Aktywnie i animacyjnie
Brak informacji
W cenie
- siatkówka plażowa
- siłownia
Płatne
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- masaż
- sauna
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 5 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - SAMOOBSŁUGA
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - STOSOWANA JEST WYMAGANA PROCEDURA PRAWNA
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
Aktualizacja opisu
11.03.2021 12:52
Usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Siłownia
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Udostępnij