Informacje podstawowe
  • Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
  • Kod imprezy: FTR 4312/11
  • Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
  • Cena za 1 os. 1236 PLN
  • Teraz taniej, oszczędzasz -3%
  • Cena regularna za 1 os.: 1199 PLN
  • Rodzaj transportu: Samolot
  • Wylot z: Katowice
  • Długość oferty: 3 dni
  • All Inclusive
Rezerwacja imprezy
Udostępnij
Opis oferty
BLUE WAVE SUITE HOTEL
Kategoria
4*
Region
Alanya
Opis
Idealnie zlokalizowany, miejski hotel, blisko plaży i centrum turystycznego miasta Obagol. Hotel jest w sąsiedztwie licznych barów, sklepów i restauracji. Z pobliskiego przystanku autobusowego łatwo można dojechać do centrum Alanyi dolmuszami lub taksówką.
Hotel
Brak informacji
Lokalizacja
2 km od centrum Alanyi, 10 m od Obagol, 125 km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 11000 m2.
Kategoria organizatora
4*
Kategoria lokalna
4*
Opis hotelu
Brak informacji
Data otwarcia
1999 r. Odnowiony w 2014 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bary (2), pralnia (płatna), baseny odkryte (2), 1 zjeżdżalnia wodna dla dorosłych i 1 dla dzieci (działa w godzinach 10:00-12:00, 14:00-17:00).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 14 lat pobyt w hotelu gratis
Interne
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
450 m od hotelu, prywatna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą.Bezpłatne: parasole, leżaki, płatne: ręczniki plażowe.
Pokoje
Zlokalizowane są w 5 budynkach:
- 1 budynek główny (liczba pięter: 6, liczba wind: 2)
- 4 aneksy (liczba pięter: 4, liczba wind: 4)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne dla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- pokoje standardowe ekonomiczne bez balkonu dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)
- pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balko
Wyżywienie
- restauracja główna, bary (2)
All Inclusive
(10:00-23:00)
- śniadanie (07:30-09:30), późne śniadanie (09:30-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (23:00-23:59) serwowane w restauracji głównej
- przekąski (10:00-12:00, 14:00-17:00), podwieczorek (16:30-17:30) serwowane w wybranym barze
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Z myślą o dzieciach
- brodzik
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
- możliwość wypożyczenia wózka (w miarę dostępności)
Aktywnie i animacyjnie
Brak informacji
W cenie
- tenis stołowy
- rzutki
- siatkówka plażowa
- bilard
- aerobik
- siłownia
- animacje soft, w nocy, w dzień
- sauna
Płatne
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- masaż
- dyskoteka
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 100 GOŚCI NA 2000 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (ZA OPŁATź, ROZPAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-12:00, 14:00-17:00)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIźGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - Dostarczenie informacji Ministerstwu Zdrowia i wdrożenie planu awaryjnego
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
Aktualizacja opisu
26.02.2021 12:17
Usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Disco
Siłownia
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Zjeżdżalnie
Pokoje 5 osobowe
Udostępnij
Położenie