Informacje podstawowe
  • Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
  • Kod imprezy: FTR 129317/11
  • Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
  • Cena za 1 os. 1217 PLN
  • Rodzaj transportu: Samolot
  • Wylot z: Katowice
  • Długość oferty: 3 dni
  • All Inclusive
Rezerwacja imprezy
Udostępnij
Opis oferty
CES CLUB HOTEL
Kategoria
4*
Region
Side
Opis
Świadcząc usługi w niewielkiej odległości od najpiękniejszych plaż w Side, hotel wita swoich Gości stylową i komfortową atmosferą. Ponadto oferuje przyjemny rodzinny pobyt z basenem dla dzieci i dorosłych, łaźnią turecką i restauracją serwującą różnorodne dania.
Hotel
Brak informacji
Lokalizacja
1 km od centrum Side, 2 km od Manavgat, 55 km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 10500 m2.
Kategoria organizatora
4*
Kategoria lokalna
4*
Opis hotelu
Brak informacji
Data otwarcia
2000 r. Odnowiony w 2012 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna), centrum biznesowe (płatne), basen odkryty, 2 zjeżdżalnie wodne (działają w godzinach 10:00-12:00, 14:00-16:00).
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 15 lat pobyt w hotelu gratis
Interne
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
- Wi-Fi w hotelu płatne
Plaża
600 m od hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta, 600 m długości, dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy.Bezpłatne: parasole, leżaki, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 6 budynkach (liczba pięter: 3, liczba wind: 0)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne 1 dla max. 4 os.: salon, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne 2 dla max. 5 os.: salon, 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), aneks kuchenny, minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balko
Wyżywienie
- restauracja główna, bar
All Inclusive
(10:00-23:00)
- śniadanie (07:00-09:00), późne śniadanie (09:00-09:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (23:00-23:30) w restauracji głównej
- przekąski (12:30-16:00), podwieczorek (16:00-17:00) w wyznaczonym barze
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
- pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Z myślą o dzieciach
- brodzik
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
- możliwość wypożyczenia wózka (płatna i w miarę dostępności)
Aktywnie i animacyjnie
Brak informacji
W cenie
- tenis stołowy
- rzutki
- siatkówka
- miniboisko do piłki nożnej
- animacje soft
- sauna
Płatne
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- masaż
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - NIE
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Jak często są sprzątane pokoje? - RAZ NA TYDZIEŃ
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 100 GOŚCI NA 250 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-12:00, 14:00-16:00)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - LEKARZ HOTELOWY ZOSTAJE POINFORMOWANY, GOŚĆ ZOSTAJE PRZEWIEZIONY DO SZPITALA, JEŚLI ZACHODZI POTRZEBA - ZOSTAJE TAM, GOŚCIE, KTÓRZY MUSZź PRZEBYWAĆ W POKOJU, Sź PODDAWANI KWARANTANNIE W IZOLATCE NA 14 DNI
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
Aktualizacja opisu
20.01.2021 14:04
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Wi-Fi
SPA
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Zjeżdżalnie
Pokoje 4 osobowe
Pokoje 5 osobowe
Udostępnij
Położenie