Hotel Manos Maria

Hersonissos, Kreta, Grecja
Last Minute la la-hourglass-2 red Wypoczynek fas fa-umbrella-beach orange
Informacje podstawowe
  • Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
  • Kod imprezy: FTR 89282/11
  • Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
  • Cena za 1 os. 994 PLN
  • Teraz taniej, oszczędzasz 44%
  • Cena regularna za 1 os.: 1762 PLN
  • Rodzaj transportu: Samolot
  • Wylot z: Katowice
  • Długość oferty: 7 dni
  • Bed&Breakfast
Rezerwacja imprezy
Udostępnij
Opis oferty
Hotel Manos Maria
Kategoria
4*
Region
Kreta
Opis
Doskonale położony w bliskiej odległości od znanego kurortu turystycznego oferuje szereg atrakcji i rozrywek, dzięki czemu jest idealnym miejscem wakacyjnym dla par i grupy przyjaciół. Spokojna atmosfera, schludne wnętrza oraz plaża w odległości krótkiego spaceru są zaletami hotelu. Dla chcących pozwiedzać świetna baza wypadowa.
Hotel
Brak informacji
Lokalizacja
500 m od Hersonissos, 25 km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 500 m2.
Kategoria organizatora
4*
Kategoria lokalna
4*
Opis hotelu
Brak informacji
Data otwarcia
2003 r. Odnowiony w 2014 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bary (2), basen odkryty.
Interne
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
100 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: ręczniki plażowe (depozyt), płatne: parasole, leżaki.
Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 3, liczba wind: 1).
Typy pokoi:
- pokoje double dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje triple dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
- restauracja główna, bary (2)
All Inclusive
(11:00-22:00)
- śniadanie (08:00-09:30), obiad (12:30-14:00), podwieczorek (16:00-17:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Z myślą o dzieciach
- brodzik
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
DODATKOWE INFORMACJE
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - NIE
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - MAX 1 GOŚĆ na 1 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - ROZPAKOWANE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, CODZIENNIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - SAMOOBSŁUGA
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - LEKARZ ODWIEDZI PODEJRZANY PRZYPADEK W CELU OCENY JEŚLI TO KONIECZNE, PRZEPROWADZONY ZOSTANIE TEST NA OBECNOŚĆ KORONAWIRUSA, GOŚĆ ZOSTANIE POPROSZONY O POZOSTANIE W POKOJU Z ZAMKNIĘTYMI DRZWIAMI
PODATEK TURYSTYCZNY
W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4, 00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3, 00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1, 50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0, 50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1, 00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0, 50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0, 25 EUR za pokój / doba.
Aktualizacja opisu
25.08.2020 15:07
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
All Inclusive
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
Udostępnij