Informacje podstawowe
  • Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
  • Kod imprezy: FTR 64365/11
  • Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
  • Cena za 1 os. 756 PLN
  • Teraz taniej, oszczędzasz 46%
  • Cena regularna za 1 os.: 1395 PLN
  • Rodzaj transportu: Samolot
  • Wylot z: Katowice
  • Długość oferty: 3 dni
  • Half Board
Rezerwacja imprezy
Udostępnij
Opis oferty
Hotel Pelagia Bay
Kategoria
3*
Region
Kreta
Opis
Niewielki, przytulny hotel w dogodnej lokalizacji na obrzeżach miejscowości Agia Pelagia jest propozycją dla osób szukających spokoju. Z hotelu rozpościera się piękny widok na okoliczne wzgórza i zatokę. Dla chcących pozwiedzać obiekt stanowi dobrą bazę wypadową.
Hotel
Brak informacji
Lokalizacja
Agia Pelagia, 17 km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 950 m2.
Kategoria organizatora
3*
Kategoria lokalna
3*
Opis hotelu
Brak informacji
Data otwarcia
2001 r. Odnowiony w 2017 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), basen odkryty.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis
Interne
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
500 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 150 m długości. Płatne: parasole, leżaki.
Pokoje
Zlokalizowane są w 5 budynkach (liczba pięter: 2)
Typy pokoi:
- pokoje double dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje single dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- junior suity dla max. 4 os.: salon, 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
- restauracja główna, ba
Śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (07:00-09:00), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej
Z myślą o dzieciach
- brodzik
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
DODATKOWE INFORMACJE
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK, Sź PŁATNE
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - NIE
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Jak często są sprzątane pokoje? - PRZED PRZYJAZDEM I PO WYJEŹDZIE GOŚCI
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE I KOLACJĘ
- Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKź
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - MAX 1 GOŚCI na 5 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, SAMOOBSŁUGA
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? -TAK, KROKI DLA GOŚCI ZAKAŻONYCH PRZEZ COVID19 ZGODNIE Z INSTRUKCJAMI RZźDU GRECJI
PODATEK TURYSTYCZNY
W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4, 00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3, 00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1, 50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0, 50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1, 00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0, 50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0, 25 EUR za pokój / doba.
Aktualizacja opisu
25.08.2020 15:18
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Wi-Fi
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
Udostępnij
Położenie