Informacje podstawowe
  • Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
  • Kod imprezy: FTR 49545/11
  • Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
  • Cena za 1 os. 1109 PLN
  • Teraz taniej, oszczędzasz 6%
  • Cena regularna za 1 os.: 1179 PLN
  • Rodzaj transportu: Samolot
  • Wylot z: Warszawa
  • Długość oferty: 7 dni
  • All Inclusive
Rezerwacja imprezy
Udostępnij
Opis oferty
PRIMASOL HANE GARDEN HOTEL
Kategoria
5*
Region
Side
Opis
Hotel z basenem i wyżywieniem All Inclusive będzie idealnym pomysłem na spędzenie rodzinnych wakacji. Ponadto w obiekcie znajdziemy liczne atrakcje takie jak kort do tenisa ziemnego, animacje, tenis stołowy, siatkówka plażowa, centrum SPA i wiele innych.
Hotel
Brak informacji
Lokalizacja
100 m od Evrenseki, 11 km od centrum Side, 60 km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 10000 m2.
Kategoria organizatora
5*
Kategoria lokalna
5*
Opis hotelu
Brak informacji
Data otwarcia
2005 r. Odnowiony w 2008 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bary (2), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen kryty (podgrzewany zimą), basen odkryty (niepodgrzewany zimą).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
Interne
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
300 m od hotelu, prywatna, piaszczysta, 100 m długości, dojście do plaży ulicą.Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w budynku głównym (liczba pięter: 5, liczba wind: 3)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon
- pokoje maisonette dla max. 4 os.: dwupoziomowe, 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- pokoje ekonomiczne
Wyżywienie
- restauracja główna, bary (2), cukiernia
All Inclusive
(10:00-00:00)
- śniadanie (07:30-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (18:00-20:00), późny posiłek (00:00-00:30) serwowane w restauracji głównej
- przekąski (11:30-15:30) serwowane w pool barze
- podwieczorek (16:00-17:00) serwowany w lobby borze
- lody
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Z myślą o dzieciach
- animacje dla dzieci
- plac zabaw
- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
- możliwość wypożyczenia wózka (płatna i w miarę dostępności)
Aktywnie i animacyjnie
Brak informacji
W cenie
- tenis stołowy
- rzutki
- badminton
- siatkówka plażowa
- minigolf
- miniboisko do piłki nożnej
- animacje sof
Płatne
- kort do tenisa ziemnego
- oświetlenie kortów
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- bilard
- dyskoteka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
- Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKź
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 2 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK, BEZPŁATNIE, ROZPAKOWANE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, SAMOOBSŁUGA
- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - GOŚCIE Z OBJAWAMI COVID-19 ZAKWATEROWANI Sź W IZOLATCE
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
- Czy hotel pokrywa dodatkowy koszt pobytu z powodu kwarantanny? - TAK
Aktualizacja opisu
10.03.2021 12:29
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Disco
Tenis
All Inclusive
Serwis plażowy
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Udostępnij
Położenie