Informacje podstawowe
  • Rezerwacja tel.: 717 24 24 24
  • Kod imprezy: FTR 70340/11
  • Biuro podróży: Coral Travel / Wezyr
  • Cena za 1 os. 1245 PLN
  • Teraz taniej, oszczędzasz -2%
  • Cena regularna za 1 os.: 1215 PLN
  • Rodzaj transportu: Samolot
  • Wylot z: Warszawa
  • Długość oferty: 3 dni
  • All Inclusive
Rezerwacja imprezy
Udostępnij
Opis oferty
CLUB MERMAID VILLAGE
Kategoria
4*
Region
Alanya
Opis
Hotel charakteryzuje śródziemnomorski styl architektury oraz przestronna infrastruktura, gdzie jest wiele miejsc dla miłośników spacerów. Kameralny klimat, który tu panuje pozwoli w pełni się zrelaksować, zaś bogaty pakiet All Inclusive zapewni wakacje z dala od wszelkich trosk.
Hotel
Brak informacji
Lokalizacja
16 km od centrum Alanyi, 150 m od Turkler, 110 km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 13000 m2.
Kategoria organizatora
4*
Kategoria lokalna
4*
Opis hotelu
Brak informacji
Data otwarcia
1999 r. Odnowiony w 2012 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), baseny odkryte (4), 4 zjeżdżalnie wodne (działają w godzinach 10:30-11:30, 14:30-16:30).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis
Interne
- Wi-Fi w hotelu płatne
Plaża
600 m od hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, 50 m długości, dojście do plaży tunelem. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy.Bezpłatne: parasole, leżaki, bar na plaży, płatne: ręczniki plażowe.
Pokoje
Zlokalizowane są w 5 budynkach:
- 1 budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 0)
- 4 aneksy (liczba pięter: 3, liczba wind: 0)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- pokoje ekonomiczne dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne dla max. 5 os.: 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje duplex dla max. 6 os.: dwupoziomowe, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balko
Wyżywienie
- restauracja główna, bary (4), cukiernia
All Inclusive
(10:00-23:00)
- śniadanie (08:00-10:00) obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej
- przekąski (11:30-14:30), podwieczorek (16:00-17:00) serwowane w wyznaczonym barze
- lody
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
- pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Z myślą o dzieciach
- brodzik
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- menu dla dzieci w restauracji
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
- możliwość wypożyczenia wózka (płatna i w miarę dostępności)
Aktywnie i animacyjnie
Brak informacji
W cenie
- tenis stołowy
- rzutki
- piłka nożna
- siatkówka
- animacje soft, w nocy, w dzień
- sauna
Płatne
- bilard
- centrum SPA
- masaż
- salon piękności
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 200 GOŚCI NA 800 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (ZA OPŁATź, INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:30-11:30, 14:30-16:30)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIźGU DNIA I WIECZOREM)
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - JEŚLI GOŚĆ WYKAZUJE OBJAWY COVID-19 JEST ON PRZEWOŻONY DO NAJBLIŻSZEJ PLACÓWKI MEDYCZNEJ NA BADANIE. JEŚLI WYNIK TESTU JEST POZYTYWNY, GOŚĆ WRAZ Z RODZINź ZOSTAJE PRZENIESIONY DO POKOJU KWARANTANNY NA 14 DNI I POZOSTAJź POD OPIEKź WYZNACZONYCH PRACOWNIKÓW
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
Aktualizacja opisu
05.02.2021 21:29
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
SPA
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Zjeżdżalnie
Pokoje 4 osobowe
Pokoje 5 osobowe
Udostępnij
Położenie